formació coloproctologia

Fisioteràpia coloproctocològica

abordatge visceral

Abordatge visceral

CURS DE FISIOTERÀPIA COLOPROCTOLÒGICA

___

2024

  • Octubre, Clínica Marta Jiménez (Girona)
  • Novembre, Agafip (A Coruña)

2025

Maig, 9, 10 i 11 Osteonex (Barcelona)

Horari: Divendres i Dissabte 9:00 a 14:00 i de 15:30 a 18’30h
Diumenge: 9:30 a 13:30h

 

Un curs per a fisioterapeutes especialistes en sòl pelvià, amb la intenció que les professionals accedeixin des de la pràctica clínica i el coneixement precís de la fisiologia i anatomia, a l’abordatge fisioterapèutic i funcional de la zona colorectal i anorectal, des de la meva visió i experiència integrativa i pluridisciplinar, perquè aquesta part del sòl pelvià sigui sempre inclosa en la fisioteràpia pelviperineal a la seva pràctica diària.

Les disfuncions anorectals poden condicionar completament la vida de la persona, amb aquesta formació vull ajudar a incloure-la i cuidar-la per la qualitat de vida i la salut de les nostres pacients.

 

Preu: 360€

Places limitades

Programa del curs 

CURS D’ESPECIALITZACIÓ EN ABORDATGE VISCERAL

___

Dates:

1er cap de setmana: 28 febrer i 1 de març 2025
2on cap de setmana: 21-22 març 2025

 

En aquesta formació trobaràs tot el que has de saber sobre l’abordatge visceral en fisioteràpia.
Coneixeràs i dominaràs les tècniques de localització i tractament de les diferents estructures viscerofascials, per resoldre les principals disfuncions viscerals. Veurem, amb el màxim detall, les tècniques específiques per a cada òrgan, proposarem casos clínics, on interaccionen l’abordatge manual de les diferents estructures viscerals, amb la reequilibració del SNV, del sistema endocrí i de la microbiota intestinal.

 

Places limitades

Programa del curs